Німецькою мовою слово карта означає «зразок» або «оригінал», грецькою — «папірус для письма». Витоки етнографічних відмінностей у побуті різних регіонів зазвичай слід шукати у природніх умовах, властивих певному краю. Клімат, наявність чи відсутність лісів, гірська чи рівнинна місцевість зумовлюють характерні риси народного будівництва й господарювання. Це неважко помітити, зіставивши етнографічне районування з фізико-географічним та гіпсометричним − картою рельєфу.
Мабуть, скільки існує українська етнографія, стільки й точаться суперечки про етнографічне районування України. Мало не кожен науковець має свою власну − найдостовірнішу для нього − версію. У давніх і новітніх розробках варіюют ... Читати далі »
Категорія: Методичний кабінет. На допомогу вчителю |
Переглядів: 1107 |
|
Дата: 16.11.2015
| Коментарі (0)
|
В Англії замислилися над альтернативним оцінюванням професійних якостей педагогів.Згідно з останніми дослідженнями, переважна більшість учителів Великої Британії вважають, що відкриті атестаційні (в англійській термінології градуювальні, ‑ пер.)
...
Читати далі »
Категорія: Методичний кабінет. На допомогу вчителю |
Переглядів: 337 |
|
Дата: 16.11.2015
| Коментарі (0)
|
Подання документів для участі у зовнішньому оцінюванні розпочнеться 1 лютого та триватиме до 4 березняРеєстрація на ЗНО розпочнеться 1 лютогоМіністерством освіти і науки затверджено ... Читати далі » |
Молодь сьогодні є дуже амбіційною, прагне кращих умов життя, працевлаштування, але частовища освіта не є запорукою успіху. Адже, після закінчення університету студенти стикаються з вічною проблемою відсутності досвіду і обмежених можливостей працевлаштування. Часто роботодавці вимагають у студентів певні практичні навички роботи, але де ж їх здобути, якщо для цього потрібно спочатку знайти роботу? |
У даний час спостерігається збільшення впливу медіа-технологій на людину. Особливо це сильно діє на дитину, яка з великим задоволенням подивиться телевізор, ніж прочитає книгу.
...
Читати далі »
Категорія: Методичний кабінет. На допомогу вчителю |
Переглядів: 404 |
|
Дата: 12.11.2015
| Коментарі (0)
|
Жоден учитель, попередньо не пройшовши школу сучасного педагога, не зможе оперувати відповідними знаннями, щоби полегшити навчання й покращити рівень компетенції учнів. Здається, це утопія. Але вже сьогодні, як в Україні, так і за кордоном, педагогіка масово працює над апробацією в навчальних закладах інтерактивних методів. Сьогодні такий вид навчання називають особисті ... Читати далі »
Категорія: Методичний кабінет. На допомогу вчителю |
Переглядів: 446 |
|
Дата: 12.11.2015
| Коментарі (0)
|
Найголовніше в роботі педагога - це повага до дитини, пробудження в неї інтересу до навчання. У дошкільному віці хлопчики та дівчатка хочуть іти до школи й по різному мотивують своє бажання навчатись: одні тим, що їх приваблює положення школяра, інші - бажанням більше знати, треті - тим, що їм цікаво займатися з друзями.То чому ж, навчаючись у школі, учні втрачають зацікавленість до навчання? Чому з`я ... Читати далі »
Категорія: Методичний кабінет. На допомогу вчителю |
Переглядів: 340 |
|
Дата: 12.11.2015
| Коментарі (0)
|
Професійна майстерність завжди є плодом досить тривалої практичної праці вчителя. Але праці осмисленої, наповненої вдумливими роздумами над усілякими проблемами своєї професійної діяльності. Майстерність приходить з роками або, як стверджують злі язики, не приходить зовсім. У сьогоднішньому контексті професійна майстерність означає насамперед уміння швидко та якісно вирішувати освітньо-виховні задачі, а якщо бути ще більш точним, то сьогодні активно впроваджується у практичну педагогіку технологічна парадигма розвитку професіоналізму, що означає здатність учителя гранично точно ставити освітньо-виховні задачі та логічно, пос ... Читати далі »
Категорія: Методичний кабінет. На допомогу вчителю |
Переглядів: 363 |
|
Дата: 12.11.2015
| Коментарі (0)
|
Новітні тенденції сучасної шкільної педагогікиГаррет Ріттер ‑ керівник відділу мистецтва в англійській школі Уїллоу, який у 2013 році отримав престижну премію Пірсона за видатне використання технологій під час уроків, завжди підкреслює, що навіть у простому сучасному смартфоні закладено набагато більше комп'ютерної потужності, ніж у космічному кораблі, що доставив першу людину на Місяць: «Смартфон, як ... Читати далі »
Категорія: Методичний кабінет. На допомогу вчителю |
Переглядів: 491 |
|
Дата: 12.11.2015
| Коментарі (0)
|